25 Mayıs 2013 Cumartesi

Silifke Eğitim Uygulama Okulu


EĞİTİM UYGULAMA OKULU
Silifke Eğitim Uygulama OkuluMersin Silifke İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü'ne bağlı bir okuldur.Okulun web sitesinden veya aşağıda verilen telefon numarasından;Silifke Eğitim Uygulama Okulu öğretmenleri,idari personel,okulun imkanları,Silifke Eğitim Uygulama Okulu resimleri(fotoğrafları),okuldaki öğretmen sayısı,öğrenci sayısı,Silifke Eğitim Uygulama Okulu öğrencilerinin spor dallarındaki başarıları,Silifke Eğitim Uygulama Okulu öğrencileri tarafından yapılan kültürel faaliyetler ile ilgili bilgilere ulaşabilirsiniz.
Bağlı olduğu kurum: Milli Eğitim Bakanlığı
Bulunduğu Yer: Pazarkaşı Mah. 348 Sk. No:48 / SİLİFKE
Adı: EĞİTİM UYGULAMA OKULU
Adresi: Sarıaydın Köyü Ortaokulu Silifke içel
Telefon Numarası: 3247287039
Faks Numarası: 3247287039
E-mail Adresi: 966403@meb.k12.tr
Web Adresi: - http://silifkeozelegitimuygulamamerkezi.meb.k12.tr/tema/
EĞİTİM UYGULAMA OKULU
UÇAN Blogları

Hiç yorum yok: