21 Ocak 2012 Cumartesi

Silifke Ahmet Necati Hancıoğlu İlkokulu


A.NECATİ HANCIOĞLU İLKOKULU
A.Necati Hancıoğlu İlkokulu Mersin Silifke İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü'ne bağlı bir okuldur. Okulun web sitesinden veya aşağıda verilen telefon numarasından; A.necati Hancıoğlu İlköğretim Okulu öğretmenleri, idari personel, okulun imkanları, A.necati Hancıoğlu İlköğretim Okulu resimleri (fotoğrafları), okuldaki öğretmen sayısı, öğrenci sayısı, A.necati Hancıoğlu İlköğretim Okulu öğrencilerinin futbol, basketbol, voleybol v.s. spor dallarındaki başarıları, A.necati Hancıoğlu İlköğretim Okulu öğrencileri tarafından yapılan tiyatro, müzik ve resim gibi kültürel faaliyetler ile ilgili bilgilere ulaşabilirsiniz.
Bağlı olduğu kurum:Milli Eğitim Bakanlığı
Bulunduğu Yer:MERSİN / SİLİFKE
Adı:A.NECATİ HANCIOĞLU İLKOKULU
Adresi:Toros Mh. 324 Sok.No:54
Telefon Numarası:3247131668
Faks Numarası:3247131668
E-mail Adresi:
Web Adresi:-http://hanciogluilkokulu.meb.k12.tr/tema/
A.NECATİ HANCIOĞLU İLKOKULU
UÇAN Blogları

Hiç yorum yok: