21 Ocak 2012 Cumartesi

Silifke Yeşilovacık İlkokulu


YEŞİLOVACIK İLKOKULU
Yeşilovacık İlköğretim Okulu Mersin Silifke İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü'ne bağlı bir okuldur. Okulun web sitesinden veya aşağıda verilen telefon numarasından; Yeşilovacık İlköğretim Okulu öğretmenleri, idari personel, okulun imkanları, Yeşilovacık İlköğretim Okulu resimleri (fotoğrafları), okuldaki öğretmen sayısı, öğrenci sayısı, Yeşilovacık İlköğretim Okulu öğrencilerinin futbol, basketbol, voleybol v.s. spor dallarındaki başarıları, Yeşilovacık İlköğretim Okulu öğrencileri tarafından yapılan tiyatro, müzik ve resim gibi kültürel faaliyetler ile ilgili bilgilere ulaşabilirsiniz.
Bağlı olduğu kurum: Milli Eğitim Bakanlığı
Bulunduğu Yer: MERSİN / SİLİFKE
Adı: YEŞİLOVACIK İLKOKULU
Adresi: YEŞİLOVACİK BELDESİ-SİLİFKE MERSİN
Telefon Numarası: 3247475040
Faks Numarası:
E-mail Adresi:
Web Adresi: -
YEŞİLOVACIK İLKOKULU
UÇAN Blogları

Hiç yorum yok: