21 Ocak 2012 Cumartesi

Silifke Özel Yıldırımhan Burak İlkokulu


ÖZEL YILDIRINHAN BURAK İLKOKULU
Özel Yıldırımhan Silifke Burak İlköğretim Okulu Mersin Silifke İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü'ne bağlı bir okuldur. Okulun web sitesinden veya aşağıda verilen telefon numarasından; Özel Yıldırımhan silifke Burak İlköğretim Okulu öğretmenleri, idari personel, okulun imkanları, Özel Yıldırımhan silifke Burak İlköğretim Okulu resimleri (fotoğrafları), öğretmen sayısı, öğrenci sayısı, Özel Yıldırımhan silifke Burak İlköğretim Okulu SBS taban puanları, Özel Yıldırımhan silifke Burak İlköğretim Okulu öğrencilerinin  başarıları, futbol, basketbol, voleybol v.s. spor dallarındaki başarıları, Özel Yıldırımhan silifke Burak İlköğretim Okulu öğrencileri tarafından yapılan tiyatro, müzik ve resim gibi kültürel faaliyetler ile Özel Yıldırımhan silifke Burak İlköğretim Okulu yıllık okul ücreti ile ilgili bilgilere ulaşabilirsiniz.
Bağlı olduğu kurum:Milli Eğitim Bakanlığı
Bulunduğu Yer: SARICALAR MH. IŞIK SK.NO:4 /MERSİN / SİLİFKE
Adı: ÖZEL YILDIRINHAN BURAK İLKOKULU
Adresi: SARICALAR MAHALLESİ IŞIK SOK. NO:4SİLİFKE/MERSİN
Telefon Numarası: 324 714 83 23
Faks Numarası: 324 714 28 29
E-mail Adresi:
Web Adresi:-ttp://www.burak.k12.tr/
ÖZEL YILDIRINHAN BURAK İLKOKULU
UÇAN Blogları

Hiç yorum yok: