21 Ocak 2012 Cumartesi

Silifke Kurtuluş Ayşe Çomoğlu İlkokulu


KURTULUŞ AYŞE ÇOMOĞLU İLKOKULU
Kurtuluş Ayşe Çomoğlu İlkokulu Mersin Silifke İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü'ne bağlı bir okuldur. Sekiz dershaneli, bir idare odası,bir öğretmenler odası,iki araç odası olarak okulumuz eğitim ve öğretime hizmet vermektedir.İkinci kat yapılırken iki daireli öğretmen lojmanı da yaptırıldı.Okulda ve lojmanda elektrik,su tesisatı olup yararlanılmaktadır.Okul ve lojmanlar 7 dönümlük bir arazi içerisindedir.Çevresi briket duvarla çevrilmiştir.Okulumuza Özel Çevre Koruma Müdürlüğünce 1994 yılında altı kabinli bir tuvalet yaptırılmıştır.1993-1994 eğitim-öğretim yılında okulumuz Taşımalı İlköğretim uygulaması merkezi olmuştur.
Bağlı olduğu kurum: Milli Eğitim Bakanlığı
Bulunduğu Yer: MERSİN / SİLİFKE
Adı: KURTULUŞ AYŞE ÇOMOĞLU İLKOKULU
Adresi: Kurtuluş Köyü Silifke
Telefon Numarası: 324 7372191
Faks Numarası:
E-mail Adresi:
Web Adresi: -http://kurtulusaysecomogluilkokulu.meb.k12.tr/tema/
KURTULUŞ AYŞE ÇOMOĞLU İLKOKULU
UÇAN Blogları

Hiç yorum yok: