21 Ocak 2012 Cumartesi

Silifke Cemal Kirişçi Özel Eğitim İş Uygulama Merkezi Okulu


CEMAL KİRİŞCİ ÖZEL EĞİTİM İŞ UYGULAMA MERKEZİ OKULU
Silifke Cemal Kirişçi Özel Eğitim İş Uygulama Merkezi Okulu Mersin Silifke İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü'ne bağlı bir okuldur. Okulun web sitesinden veya aşağıda verilen telefon numarasından; Burunucu Cemal Kirişci İlkokulu öğretmenleri, idari personel, okulun imkanları, Burunucu Cemal Kirişci İlkokulu resimleri (fotoğrafları), okuldaki öğretmen sayısı, öğrenci sayısı, Burunucu Cemal Kirişci İlkokulu öğrencilerinin spor dallarındaki başarıları, Burunucu Cemal Kirişci İlkokulu öğrencileri tarafından yapılan kültürel faaliyetler ile ilgili bilgilere ulaşabilirsiniz.
Bağlı olduğu kurum: Milli Eğitim Bakanlığı
Bulunduğu Yer: MERSİN / SİLİFKE
Adı: CEMAL KİRİŞCİ ÖZEL EĞİTİM İŞ UYGULAMA MERKEZİ OKULU
Adresi: Burunucu Köyü Silifke içel
Telefon Numarası: 3247130111
Faks Numarası:
E-mail Adresi:
Web Adresi: -http://silifkeisuygulamamerkezi.meb.k12.tr/tema/
CEMAL KİRİŞCİ ÖZEL EĞİTİM İŞ UYGULAMA MERKEZİ OKULU
UÇAN Blogları

Hiç yorum yok: